Startsidan

!!

Skrivet:    ·  Allmänt

Mys eller fest? Det blev fest.

Trevlig förfest hos finaste Ida Hertz! Finns det nån som bor finare än Ida & Johan? Bästa läget precis bakom kronhallen, en lagom stor tvåa med en stor balkong. Köket helt nytt & jaaa.. vad ska man säga? Lägenheten är verkligen sjukt fin!

Det gäller att va i vinnande laget om man ska tävla! Ida styrde en tävling som gick ut på att gissa rätt låt, artist & film. Och som tur va hade vi en filmfantast i laget så med lite hjälp från oss andra kammade vi hem vinsten! ;)











Sen blev det en sväng till Fika för en drink, en mojito. Sen hände nåt sjukt. Plötsligt svartnade allt & jag bara föll ihop. Benen vek sig & jag svimmade. Alla som satt runt bordet nyktrade till på en bråkdel av en sekund & jag minns bara hur det står hur mycket folk som helst runt mig. Ställde mig upp, kallsvettades som en tok. Och så föll jag ihop igen. Det sjuka va att jag va inte speciellt onykter. Lite vin hos Ida bara, men lagom. Minns allt, utom själva svimningen. Det blev bara svart. Gogglat lite på svimning, vätskebrist kan det va & så lågt blodtryck förstås. Det har vi både jag & mamma.

Mer vatten & inga mer svimningar tack.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR