Startsidan

Tisdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Vi skippade första föreläsningen idag & fick sluta typ 3 timmar tidigare. Bra skit! Kändes som man mest va där & vände, men jag klagar inte! Sen blev det skivstång minsann. Annes pass. Anne kör hårt, men fasen så bra det va. Gillar henne. Kommer förhoppningsvis ha lite träningsvärk imorrn, men det hör till. Det ska kännas!

Blev hemma ikväll. Man vill så mycket, men ibland orkar man bara inte. Kanske man skulle ha nån som drog upp en ur soffan.. så man inte hade nåt val. Tror det är hösten. I somras orkade jag hur mycket som helst..
Fast då va jag ju ledig, det va ljust, varmt & livet lekte.
Nu är hösten här & det ska pluggas, tränas & hinnas en hel massa måsten. Suck.

Allafall just ätit. Blev köttfässås & spagetti. A´la Maria.



Testa vettja.. ;)

- Stek köttfärs & krydda med tacokrydda
- Hacka lök, vitlök, röd paprika, färsk chili & champinjoner & låt fräsa med köttfärsen
- Blanda ner majs
-Krydda med salt, svartpeppar & sweetchili

Servera till spagetti, sallad & ketchup. Mmmm...

Nu ska jag kolla Kaos i Båstad. Nytt från femman.





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR