Startsidan

Melissa Horn

Skrivet:    ·  Allmänt
Blev en jättemysig kväll med tjejerna igår. Vi va lagom många och man hann prata med alla. Ibland är vi så många att hamnar man på högerkanten så har man ingen aning om vad som händer på vänstersidan.
Linn, Emelie, Ida, Ullis, Cattis och jag blev det tillslut. Och gott va det också.

Jag beställde:
- Chili con carne (verkligen god)
- Oliver (jättestora och med mycket smak)
- Vitlöksfrästa champinjoner (sjukt goda, 10 poäng)
- Minitortillas med kyckling (delade med Ida)

Det är mysigt, för man sitter verkligen och småäter. Det är ju inga stora rätter, så man får beställa en tre-fyra per person. Så kan man sitta och äta i flera timmar. Som italienarna. Det gillar vi.
Jag följde Linn och Emelies beställning och tog husets röda. Gott och mustigt.
Va det spanskt tro? Visst va det väl det.

Kom hem och gjorde mig en latte. Och vet ni mer då? Beställde biljetter!! Melissa Horn, det kommer bli fantastiskt.




Fantastiska Melissa Horn. Jag kan inte lyssna mig mätt på hennes musik. Så träffande, så bra.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR