Startsidan

Måndag och aw med jobbet

Skrivet:    ·  Allmänt
Måndag och plugg på Campus med Hanna hela dan idag. Men de har gått framåt. Skrev klart inledningen till regionalanalysen. Check. Så imorrn ligger fokus på analys och diskussion. Blir nog en heldag. Blir nog en del kaffe också. Och kanske en lunch med gruppen på stan. Det får man ju unna sig. Faktiskt.

Kom just hem från hem från Kossan. En afterwork med jobbet. Verkligen länge sen man va på Crazy Cow. Över ett år sen! Och då va det på dejt. ;) Men det va bra, jättebra mat och husets röda satt fint. Tog en pasta med tiogerräkor och det va super. Kan jag rekommendera! Nåt att föreslå för onsdagsbrudarna.






Fina Amel. Henne gillar jag massor. Så bra tjej! Världens bästa team också!

Nu ska jag fixa lite inför imorrn. Sen tänkte jag lägga mig och läsa lite. Sov gott alla fina!
♡En Hanna♡
Skrivet: 2011-09-19,  kl. 22:53:48

Så du fick dej en liten dos antibiotika? :)

Du ska ju bojkotta stora räkor!



Hmmmm... :P




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR