Startsidan

Lattesug..

Skrivet:    ·  Allmänt
Tog en lång pw på piren imorse. Om höten fortsätter att vara såhär underbar, då får det gärna va höst.

 




Pallade lite äpplen på vägen hem. (En del äpplen, ja!) Tänkte göra mos, kräm och kanske en smulpaj. Får se vad det hinns med. Även lyckats uppdatera min iphone oxå. Check. Blit nog inget pluggande idag. Snart kommer en tjej och ska köpa lite krukor, sen velar jag om träningen. Det va visst inte Sara idag och då känns det lixom sådär. Inhopparen har dålig musik passet igenom, förutom sista låten som det är drag i. Men orka köra ett 60 minuters pass och bara vänta på sista låten? Musiken är allt, så är det bara.

Kanske tar en sväng på stan och åker till Erika lite tidigare istället. Skulle behöva nåt nytt inför imorrn, ja. Har ju ingenting i garderoben!! (Känner ni igen känslan?!) Suck.

Ikväll blir det fredagsmys och tacos hos Erika. Vi har en del att ta igen om man säger! En del! ;)

Nu ska jag göra mig en latte. Varför detta lattesug?! Var kom det ifrån lixom? Skumt. Men nej, jag är inte gravid. Man brukar ju få sug efter skumma grejjer då. Men nej. Inte.

Ha en hääärlig dag nu! Puss puss!
♡Elin Eklund♡
Skrivet: 2011-09-24,  kl. 13:50:13

Kaffe är det sista du tänker på när du är gravid kan jag säga, tvi vad äckligt det är just nu! ;)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR