Startsidan

Klipp

Skrivet:    ·  Allmänt

Brydde mig inte om att ställa klockan imorse. Tänkte unna mig sovmorron, jo tack. Vaknade 11.32. Ah!
Sjukt. Sov gärna 12 timmar, drygt. Men antar att det behövdes..
På med lurarna och ut på pw. Sen frulle och lite plugg. Skcikade in en skriftlig uppgift, så nu va det klart. Check!
Klockan 3 tog jag hojjen ner till Nagelbaren. Linn fixade en tid, trots att det va typ fullt. Bästa frissan ever. Toppade lite bara och fick höra att jag hade bra hårkvalité minsann. Det va ju ett bra tag sen jag klippte mig och med tanke på att jag plattar håret varje dag, så va det inte så slitet ändå.

Finns det nåt bättre än att bli lite ompysslad och få håret tvättat och stylat med massa produkter som luktar gott?




Tack Linn, du är bäst!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR