Startsidan

Fredag. Sweet.

Skrivet:    ·  Allmänt

Fredag: Jobb 10-18.

Visst märks det att det varit löning. Jodå. Folk handlar. Jobbat en del på merförsäljning idag och haft många fina kunder. Speciellt efter fyra sådär.. Fina kunder. ;) 

Hade tänkt sola efter jobbet, men får ta det imorrn i såfall.
För nu ska det firas fredag vill jag lova! Traditionellt fredagsmys med tacos och Idol. Förra fredagen hos Foppa, ikväll hos Sandra. Mysigt.

Hann förbi systemet på lunchen och köpte den här godingen. Men den sparar vi tills imorrn. För då ska det inte bara firas lördag, utan det ska firas inflytt också. Hos finaste Madde. Lördag, inflyttningssfest och galet drag kommer det bli. Massa brudar i en liten etta mitt på öster. Fördrink klockan 8. Kommer bli hur bra som helst! Men först ska jag njuta av nu.

Ha en supermysig helg mina bästa! Puss! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR