Startsidan

Det går bra nu

Skrivet:    ·  Allmänt
Måndag och praktik. Äntligen!

Tar cykeln till Långberg och kommer fram strax innan 8. Vilket betyder in time (!!)
Beger mig mot musiksalen för ett morgonmöte. Ingen handledare där. Skumt. Får veta lite senare att handledaren är sjuk. Influensa. Antagligen hemma resten av veckan. Jaha. och vad händer nu då?! Fick va med i ettan den dagen och visst blev jag väl omhändertagen. Men sen då? Var ska jag ta vägen resten av veckan?

Efter ett samtal med min handledare kommer vi fram till att jag ska va hemma den här veckan, ingen idé att vara med i klassen utan behörig handledare. Sen hoppas vi att min handledare ska pigga på sig till nästa vecka.. Suck.
Blev inte riktigt den starten på veckan som jag hade tänkt. Tänkte att jag kanske kunde va i en annan klass, men ingen annan lärare ville ta emot lärarstudenter, så där sket det sig. Skit känner jag.

Kommer hem och sätter mig vid datorn. Tar ett glas vatten och ser allt i slow motion. Jag greppar glaset, men lyckas inte helt, utan välter hela vattenglaset över datorn. SKIT. JÄKLA SKIT!!

Svär högt. Undrar just om nån granne hörde mig? Sina, Jessica, Rasmus? Mycket möjligt.
Försöker få igång datorn, men den är stendöd. Jahapp. Ringer Länsförsäkringar, men dessvärre har jag ju ingen drulleförsäkring. Nehepp. Så va det med det.

Dessutom fick jag punka på cykeln och mina benhinnor börjar göra ont igen. Fan. Vilken start på veckan.

-Strul med praktikplatsen
-Dator ur funktion
-Punka på cykeln
-Ont i benhinnorna

Bad day.
Tror aldrig jag låtit såhär depp på bloggen. Men ni känner mig. Imorrn är allt bättre, då är jag glad tjej igen! ;)
Nu kan det bara bli bättre.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR