Startsidan

Helgen hos Max och Lexie

Skrivet:    ·  Allmänt

Mysigaste helgen på länge. Har fått kramar, gos och mys så jag klarar mig ett tag framöver. Kärlek.

Åkte fredag kväll, fick skjuts av pappis till Skavsta. Flyget gick 19.05 och drygt 5 timmar senare klev jag ur taxin utanför Linnis. Resan är det jobbiga. Flyg, buss, tåg, buss. Men det fick bli taxi sista biten, va rätt slut då. Tog en kopp te med Linnis och Stuart innan det va dax för sängen. Svårt att slita sig när man har så mycket att prata om. Inte träffats sen i somras ju. Saknat min syster jättemycket ju.

Vaknade av att världens finaste Max kom och väckte mig. Åh, kan ju inte vakna bättre. Sen va det full rulle till kvällen. Åkte till ett ställe med självplock av äpplen. Plockade ett par kilo, ja. 180kr gärna. Blev en stor smulis när vi kom hem sen. Spöregn men så mysigt. Te och mackor när vi kom hem.

Det är ju alltid mysigare att komma in om man frusit lite och blivit lite blöt i regnet.



När pojkarna va nattade tog vi ett glas vin och myste bara vi. Kvalitetstid. Det gillas massor.




På söndagen lyxade vi med lite delikatesser till lunch. Stuart köpte ostar, oliver, salami, tapenade, färskt bröd och inlagda vitlöksklyftor. Inte gratis direkt. Vi tappade hakan när han berättade vad det kostade. 700 svenska ungefär. (!!) Galet, men gott va det! ;)



En sväng till ett lekland (som Buziz typ), söndagsmiddag och sen Wallandermys för oss vuxna.

TACK finaste syster, Max, Lexie och Stuart för en jättemysig helg!

Här kommer lite bilder på två fina killar som kan charma! ;)










Blev en del gos om man säger så. Lexie är nog världens mest gossigaste unge. Åh.. KÄRLEK!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR