Startsidan

Söndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Sovmorgon. Underbart. En timmes pw med mamma fick kicka igång denna dag. Kände mig bättre, bättre men inte bra. Fortfarande ont i halsen och lite trött, men annars okej. Åt lång mysig frulle till fantastiska Josha.

 


Sen åkte jag och Martina till Hugo. Lill killen fyllde ju 4 år. Stor kille nu. Fikade med Hanna, Helene och lite blandad kompott av barn och vuxna. Mysigt.

Och vad önskade han sig? Onyxkläder. Jaha.. Eller Star Wars. Okej. Fick bli lite Star Wars grejjer. Sån gullig unge allså. Världens goaste. Vi pusslade och kramades lite. Mys. Det behövde jag.


Gjorde god lax häromdagen. Tänkte ge er receptet. Super enkelt och bara så gott!



Blanda grön pesto med vitlök, salt, peppar, citron, dill och några skivor smulat rostbröd. Bred över laxen och sätt in i ugnen på 200 grader. Klaaart! Servera med kokt potatis, sallad och nån enkel sås. Mmmm!

Nu är klockan halv 9 och jag ska gå igenom uppsatsen tills imorrn. Campus 9 imorrn, sen blir det helkörning med gruppen. Phu. Ha en mysig söndag alla fina! <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR