Startsidan

Onsdag.

Skrivet:    ·  Allmänt

07.40 Dax att gå upp. Kollar fb i sängen, svarar på två mess och tar mig sakta upp. Toktrött.
08.00 Pw i hamnen och telefondejt med Josefine. Blå himmel och höst i lugten. Härlig start på dagen!
08.30 Dusch och fix. Blir leggings, bruna gossiga koftan och bruna stövklarna.
09.00 Köper en kaffe på Pressbyrån och åker med Jesper och gänget till Norrpan.
10-12 Seminarium som blev intressantare än jag trodde. Bra reflektioner och diskussioner med tvärgrupper.

13-14 Gick på stan en sväng. Köpte mössa och la undan lite toppar på HM. Samt ett par skor på Choose och ett par assnygga gummistövlar som jag bara måste ha. Kanske mamma vill unna sin favoritdotter ett par snygga gummistövlar? Ja, det är väl en bra idé! ;)

14-17 Pysslar lite hemma, damsuger, äter lunch, dricker kaffe och skriver klart hemtentan. Mailar till Hanna för lite korr.läsning.

17.00 Svettas på 75 minuter skivstång/intervall. Ja, boksatvligtalat svettas. Tuffaste passet den här terminen. Först 60 minuter skivstång där så gott som alla muskelgrupper gås igenom.. Sen sista 15 kör man kondition så man tror att man ska avlida. Bra pass, kan verkligen rekommenderas! Skulle gått med Angelica, men hon hann inte hem från jobbet. Nästa vecka, baby! ;)

Just duschat och bloggar lite. Ska kirra lite mat snart. Sen kommer Hanna. <3


Här kommer en bild på stövlarna.. Vill ha!




Och mössan.. ;)






Nu ska jag fixa mat. Blir nog köttfärssås och spagetti. Med en del vitlök, ja.. ;)

Puss på er!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR