Startsidan

Onsdag och inskickad reginalanalys!

Skrivet:    ·  Allmänt
Regionalanalysen inskickad! - CHECK!

Suttit många timmar och skrivit om Indien, utifrån ett natur- och kulturperspektiv, som det så fint heter.
Men 14.30 skickade vi in uppsatsen. Då fick det vara bra. Trodde vi skulle bli klara runt 12 redan, men allt slutarbete tar alltid längre tid än man tror..




Sen gav jag mig mot Hellmans för att träffa Elin. Så mysigt. Inte setts på ett tag, desto mer att gå igenom. Magen växer så det knakar och du är fin Elin, du strålar alltid! ;) Nästan så man blir lite sugen på den där fina kulan.. Fast nej, jag ska inte bli gravid nu. Passar sig inte riktigt.

Direkt till Friskis, blev 5-passet idag.









Ikväll ska jag laga nåt extra gott, krypa upp i soffan framför Greys och bara känna mig så stolt. Nu är allt inskickat! Klapp på axeln.

Ska ringa Foppa nu! Puss på er!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR