Startsidan

Lördag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Så blev det lördag. Jobbet gick smärtfritt, löning, rosabandetgala och jag sålde en del kläder. Vips va klockan 4. Sen spenderade jag eftermiddan med min fina Hanna. <3

Dusch, piff och sushi. Fattar inte varför jag inte kommit på det här med sushi tidigare? Det är ju sjukt gott. Beställde en 8-bitars. Gott. Och skönt att slippa laga mat, speciellt när man har lite brådis.. ;)








Inna hämtade, sen blev det inflyttningsfest på 111 kvm. Inte illa! Sjukt vilken fin lägenhet. Tim & Josse va allafall världens bästa värdpar, tack fina ni för en toppenkväll! Här kommer lite bilder.











Mycket folk, en del bål. Brukar bli så. Sen blev det cd´s. Ingen efterkaka, tog en taxi hem och somnade direkt. Bra kväll!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR