Startsidan

Kaffe

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte 9 imorse, kom fem minuter sent, som alltid. Snart kommer nån bli trött på mig. På riktigt. Man kan inte alltid va tidsoptimist och tro att man kan hinna allt på 30 minuter.. Inte alltid. Men just nu går det bra. Ett tag till.

Frukost: En stor svart kaffe och en macka. Vilken sort väljer du?



Kom hem vid 1, gick förbi MQ och pratade lite med Hanna. Sen hem och äta lite lunch, gick igenom lite plugg och sen blev det träning med mamma, Ida och Annika. (Ja, några fler va vi.. ;) Tokfullt på passet!)

Mat och soffhäng. Lite prat i telefon och snart sova. Får se om det blir Sthlm imorrn. Skulle upp och träffa finaste Linnea, men hennes kille fyller år och ska firas på Centralbadet imorrn.. så det blir lite tight med tid. Antingen träfar jag Grynet eller så åker jag upp nästa vecka istället. We´ll see.

Nu ska jag messa gonatt, sen sova. Puss på er.





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR