Startsidan

Bra dag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Måste haft världens tur. Hamnat på den bästa skolan, i den bästa klassen, med den bästa handledaren.
Jag pratar Långbersskolan. Lycky me säger jag bara! ;)

Tar igen några missade praktikdagar den här veckan, torsdag och fredag hittar ni mig på Långberg. Trivs som fisken! Haft so med eleverna och fick sköta det mesta av lektionen själv, helt oplanerat. Sen har vi haft svenska, matte och musik också. Ofta får klassen önska låtar på musiken, men det blir lite enformigt eftersom det enda klassen vill sjunga är Michael Jackson låtar. Och hur lätt är det att sjunga "Bad" eller "Smooth criminal"? Ja, dom är roliga dom små liven!

Blev en sväng på stan sen. Köpte nytt schampo, luktar hur gott som helst! Ska testa imorrn efter träningen.



Hem för lote mellis och så iväg till friskis. Blev ett intervallpass. Tre tuffa pass i rad den här veckan, det känns. Haft lite ont i ryggen senaste veckan och det har dessvärre blivit lite sämre. Pratade med Theresia efter passet idag som tipsade om tre olika stretchövningar som kan hjälpa. Antagligen har jag för korta muskler både fram och baksida lår som behöver extra mycket stretch. Dessutom behöver höftböjaren stretchas ut efter varje pass, det behöver jag bli bättre på. Bra med lite tips från nån som har koll. Tack Theresia!




På väg till friskis.

Sen blev det en halvtimme i solariet. Det va nog dagens bästa. Sjukt skönt.





Nu ska jag fixa lite, sen sängen. Fick lite ögongodis, oväntat men hett..

Puss på er finingar! Imorrn är det fredag! ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR