Startsidan

Äntligen helg!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Skulle bara vila lite, men somnade och vaknade drygt tre timmar senare. Tack Sandra för att du väckte mig! Vill inte tänka på hur det hade blivit annars? Eftersom jag vet att jag kan sova hur länge som helst..

Det tar på krafterna att jobba med barn. Phu. Måste ju va pigg till helgen också. Åker redan imorrn! Tiden har gått så snabbt och nu är det dax! Flighten går 19 imorrn och själva flygtiden är ju ingen match. Däremot tar det lite tid att ta sig till Haag från Eindhoven. Men det ska gå, framme runt 23 imorrn. Men då sover ju killarna. Så antar att det blir lite systermys då, ett glas vin på balkongen, insvepta i filtar. ;) Längtar!

Tänkte göra stan imorrn, Linnea ville visst ha vanlijsås, (pulver). Så får kirra det imorrn efter praktiken. Lite presenter till killarna också, såklart. Man kan ju inte komma tomhänt heller! ;)

Lägger upp en bild från sommaren 2010. Visst är han bara så söt? Gullis!



Åker fredag. Tillbaka måndag. Håll ställningarna här hemma! ;)
Nu ska jag sova lite till.. Kan man sova hur mycket som helst?

Puss på er!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR