Startsidan

Visning.

Skrivet:    ·  Allmänt

Söndag. Vaknade gärna 13.20. Det är galet. Trodde inte det gick att sova så länge när man kommit upp i ålder lite, men så fel jag hade. Skönt va det allafall. Tog en pw och rensade tankarna lite. Lite frukost på det och så vips va klockan 15.45. Dax för visning!

Lägenheten va fin, verkligen. Läget är toppen, badrummet och köket nyrenoverat och i toppskick. Lägenheten fin och lagom stor, men.. Köket va litet, plats för ett litet barbord för max 3 pers, (vilket betyder större middagar i soffan, eftersom det är för litet om man är många). Balkongen fin, men ger endast eventuell eftermiddagssol. Och vad ska man ha en balkong till om inte för eftermiddagssolen.

Utgångspriset va 495 000, men kommer säkerligen gå upp till 550 000 om inte mer. Så ja, där har vi några minus. Sen ska jag väl va ärlig. Den kändes inte hundra. Det va inte en Maria-lägenhet till max. Och det måste det va. Man måste ju känna att här skulle jag kunna se mig själv, här skulle jag kunna bo.

Så lite is i magen och vänta bara. Snart kommer drömlägenheten. Det vet jag.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR