Startsidan

Utkast: Nov. 15, 2011

Skrivet:    ·  Allmänt

 





1. Tror att jag kan hinna hur mycket som helst på 10 minuter
2. Är beroende av Läkerol
3. Är svag för bruna nackar
4. Älskar vitlök
5. Om nån killar mig i håret smälter jag. Såld direkt.
6. Gillar att kramas, ofta & mycket
7. Är moster åt världens goaste Max & Alexander
8. Får lätt träningsabstinens
9. Ogillar tidiga mornar
10. Shoppar gärna & mycket
11. Kan vara ganska velig
12. Älskar mysiga fredagkvällar i soffan
13. Dricker gärna spanska viner
14. Pratar en del i telefon & messar ännu mer
15. Plattar håret varje dag
16. Gillar att laga & äta mat, framför allt thai, grillat, sallader & allt med pasta
17. Skulle vilja ha sommar året om
18. Äter en vitamin om dagen 
19. Är omtänksam, positiv och social
20. Har världens bästa familj & vänner! <3


 





10 snabba:

Sommar            Vinter
Vin                    Öl
Rutigt
                Randigt
Jeans                Klänning
Godis                Popcorn
Pasta                Potatis
Film i soffan       Bio
Kaffe                 Te
Komedi 
             Thriller
Gym                  Pass


Om ni inte kände mig innan, så vet ni lite mer nu! ;) Puss då.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR