Startsidan

Tisdag.

Skrivet:    ·  Allmänt

Tisdag.

Uppsatsskrivning med gruppen halva dagen och det flöt på bra. Analysen hoppas vi kunna börja med (och kanske bli klara med?) imorrn. Höga krav, jojo. Vi sitter på Campus när vi inte behöver åka in till skolan. Ett bra pluggplace. Faktiskt. Trots att alla mackor är slut efter klockan 10 och att bananerna är bruna.

Sen blev det en mysig fika på Hellamans med Linn. Tiden går lite väl fort bara. Efter två koppar kaffe och en hel massa prat, pepp och updates va det dax för träning. Skivstång 60 minuter med Åsa.

Jag måste erkänna för mig själv nu och klappa mig på axeln. 

Jag har blivit starkare.

Ökade vikter för både ben, rygg och biceps idag. Känns grymt bra och man blir verkligen sporrad att fortsätta. Och visst är det kul när man ser resultat? ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen & fixa lite mat.

Ett stort tack till mamma Annica för att insisterar att lägga på mer vikter. Utan dig skulle jag aldrig blir starkare!



Puss på er!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR