Startsidan

Spelkväll!

Skrivet:    ·  Allmänt

Så här bra blir resultatet när fem tjejer lagar mat med varsitt vinglas i handen. En hel massa tända ljus, gott rödvin och stark köttfärssås. Bra jobbat! ;)



Vi höll igång rätt bra och utmanade varandra i Alfapet, Twister och Alias. Man borde ha spelkvällar oftare. Fick oss några rejäla skrattanfall när jag & Jessica körde twister. Man vill ju inte ge sig i första taget!
Vänster hand blå. Höger fot grön. Haha. BRA kväll!





Sen blev det en taxi till cd. Oklart om vi skulle ut, men det är alltid trevligt att avsluta där. För mig allafall, några drog visst vidare på efterkaka till 7 på morgonen.. Glad idag att jag tog en taxi hem.

Vem beställde en Gin & Tonic till mig? Tack, det va faktiskt godare än jag minns det.

TACK Hanna, Martina, Miranda och Jessica för en toppenkväll!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR