Startsidan

Solning

Skrivet:    ·  Allmänt




Fredags eftermiddagen gick åt till en pw och lite solning. Bra början på helgen!

Har ju börjat sola på Gumshallen och jag kan verkligen rekommendera det! Toppfräscht och bra pris.
Men det bästa av allt; man får färg. Har testat en del andra ställen, men Gumshallen här slår det mesta.

Blev lurad att testa super-mega- solariet oxå. Emil tyckte att jag skulle testa och varför inte? Det tog rätt bra kan man säga. 18 minuter i ett superstort solarium med rör för hela kroppen, tom specialrör för en brun nacke. (!!) Musik och fläktar. Och om man ville, fanns en knapp för lite avsvalkninng i form av vatten som duschades ut, lite lagom sådär. Kan inte bli bättre. Kostar 75, men så värt pengarna. Lyx vill jag lova! ;)





Sen hämtade jag upp Erika på OT. Hon hade after -workat sen halv 5
5 glas rött i kroppen, utan mat.. ni kan ju gissa?
Åkte till Ica med en fnittrig donna i framsätet, köpte lite god mat och åkte hemåt.

Fredagsmys framför tvn va ju tanken. Mmmm, det gick sådär. Hann inte ens påbörja matlagningen förrän fröken hade slocknat. Sådär ja, då va man snuvad på fredagsmys.

Blev en kväll i soffan med hennes Johan istället. Trevligt, men kanske inte riktigt som vi planerat!
Får ta igen det nästa fredag istället. Tror fröken hade en del dåligt samvete! ;)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR