Startsidan

Praktik

Skrivet:    ·  Allmänt

Jaha. Då va det dax igen. 3 veckors praktik väntar runt hörnet.

Flipp eller flopp. Det är frågan.

Det handlar inte om själva praktikplatsen, inte heller om klassen eller handledaren. För Alexandra är verkligen världens bästa! Det handlar mer om mig. Jag trivs, visst gör jag det. Men frågan är om det är i skolan jag hör hemma. Är det med barn jag ska tillbringa min karriär?

Det får ta tid, jag behöver inte bestämma mig nu. Men tiden går & det är sjukt stressande att inte veta. Jag vill känna mig säker på mitt val, det vill nog alla.

Ska försöka sova nu, klockan ringer 06.40 imorrn. Ångest.

Men sov gott alla fina så kommer updates efter praktiken imorrn. Önskar jag visste. Suck.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR