Startsidan

Ny ängel

Skrivet:    ·  Allmänt

Började morgonen med en promenad med mammis. En timme blev det. Skönt!
Sen åkte vi ner på stan en sväng. Skulle ju bara köpa blockljus, men hittade lite annat fint. Och fick världens finaste ängel av mammis. Som försenad namnsdagspresent. Gullig mamma man har dååå! ;)









Så nu har det flyttat in en ängel hos mig. Åh. Mys.


Nu ska jag fixa lite, sen blir det fredagsträning. Det va tydligen ett danspass med Anne idag. Helt okej. Om inte annat känner man sig sjukt nöjd efter passet och det är guld värd. Då kan man ta helg med gott samvete.
Måste hinna med en solning också.. Och så en sväng förbi Kristins butik Så mycket bättre. Om jag hinner, kan bli tight.
Som vanligt tror jag att jag ska hinna allt och lite till. Men ibland måste man inse att man måste prioritera. Man kan inte hinna allt. Så är det bara.

Imorrn ska jag allafall hinna med Välgörenhetsloppisen. Det är lördagens måste! Baaam.
Hörs senare! Puss på er!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR