Startsidan

Helg!

Skrivet:    ·  Allmänt

Så va det fredag. Underbara fredag. Skjutsat m&p till Skavsta. Lite avis, ja. Dom ska ju få gossa och mysa med mina favoritkillar hela helgen ju. Det är inte illa. Får kramas på hemmaplan istället. ;)

Har gjort ett tappert försök till plugg och lyckats ganska bra. Plöjt en bok så jag känner mig nöjd. Snart träning. Det måste nog vara veckans bästa pass. När man går från fredagspasset kan man verkligen ta helg med gott samvete. Då vet man att man är värd helg.

Ikväll blir det fredagsmys hos Louise. Fick ett mess igår:

"Tema för idolkvällen på Örnsköldsväg är MYSKLÄDER. Välkommen!"


Lördag blire jobb. Sen är det lite folk hemma som man ska träffa. Passar på att samla ihop oss, äta lite gott,
(inte jättesugen på köttbullar & makaroner- mitt enda krav, så jag kan styra, en annan gillar ju att laga mat),
 ta några glas vin och köra spelkväll, med singstar, alias och lite annat smått & gott. 

 Blir nog en bra kväll. Utgång? Oklart. Kan också bli en hejdundrandes trevlig hemmafest. Skönt när man inte måste bestämma. Vi får se helt enkelt.



Och stor kram på er alla mina fina!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR