Startsidan

Fredag.

Skrivet:    ·  Allmänt

Fredag!

Skönt med hemmaplugg en fredag. Tog sovmorron. Skönt att slippa gå upp innan 6. Inledde dagen med pw med mamma & resten av eftermiddan ägnades åt plugg.. Tog en paus & åkte till solariet med Hanna.
Tanken va tjejkväll med sextema hos Fanny, men efter lite av & på bestämde jag mig för att hoppa.
Har haft en tung vecka med många långa dagar & känner mig rätt slut.
Dessutom hade jag fortfarade plugg kvar & inte taggad för fest ikväll. Jobbar ju imorrn.

Men nu så, äntligen, sjunker jag ner i soffan..
Äter lite kycklingwok med nudlar, sätter på sex & the city & andas in fredagkvällen.
Skön känsla.

Ibland orkar man bara inte, hur gärna man än vill. Ibland vill kroppen bara vila, ligga i soffan, titta på en film man redan sett & bara vara. Det behövs ibland.



Somnar nog snart.. Men imorrn köör vi! ;)
Puss på er!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR