Startsidan

Celsius

Skrivet:    ·  Allmänt

Det bloggas en hel del om denna dryck och jag bestämde mig för att ta reda på lite fakta. 

Nyfikna?


Celsius är en unik produkt flera vetenskapliga studier bakom sig Drycken finns i sex uppfriskande smaker som förbränner upp till 100 kcal per dryck, och dessutom ökar din vitalitet och prestationsförmåga. Celsius höjer ämnesomsättningen med i genomsnitt 12% under tre timmar. 

Men hur kan man förbränna kalorier bara på att dricka Celsius undar jag då?

Celsius innehåller bland annat grönt te med EGCG, ingefära, kalcium, koffein, krom, B-vitamin och C-vitamin. Tillsammans arbetar de här ämnena för att öka ämnesomsättningen över en tretimmars period. Det resulterar i en bibehållen kaloriförbränning och ökad energi. De rätta ingredienserna i rätt kombination!

Finns i ett flertal smaker som cola, orange, vilda bär, ginger ale, lemon lime, hallon acai  och peach mango.

 När ska jag dricka Celsius?

Du bör max konsumera 3st per dag. I samband med träning eller som ett mellis bara. Det räcker naturligtvis inte att bara dricka Celsius, man måste självklart träna också för att se resultat.



Måste erkänna att jag är skeptis, men ändå nyfiken. Får se om jag beställer några. Kan ju alltid börja med ett sexpack, så får vi se..




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR