Startsidan

Student!

Skrivet:    ·  Allmänt
Det va ett tag sen, jag vet. Alldeles för länge sen. Bloggabstinens, jaaaa! ;)
Har hänt en hel del sen sist, hmmm, var ska jag börja?

Fredagen den 10 juni firade vi Kickis student. Fina tjejen! Blev en rätt sen kväll, trots att det skulle bli tidig uppgång på lördagen, då väntade ju Grekland ni vet! ;) Men det blev en bra kväll! Drog hem när resten gjorde krogen.


Vilken nostalgi, herregud. Minns ju precis hur det va, den stora dagen så att säga. Studenten! Weeee! Trots mycket champagne minns jag allt, tror jag. Helt sjukt bra dag med fina Maddis, JF, Jenny, Oskar, Sofie, Annica, Ida, Anna.. Vilken dag, vilken kväll, vilken natt!!


Hela fina gänget!


Angelica & jaaag.


Angelica, Fina Fanny & jag.

Tack Angelica (& mamma Angelica) för en bra kväll!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR