Startsidan

Peace & Love 2011, Ah!!!

Skrivet:    ·  Allmänt

Börjar dra ihop sig nu.. Vad har jag gett mig in pååååå?!

Peace & Love 2011 komer bli hur bra som helst, det vet jag! Men det här med camping lixom, jag bo i tält. Inte riktigt min grej om man säger så.. Har typ sovit en halv natt i tält på tomten nån gång i 5-årsåldern, men det slutade med att jag längtade efter mamma och vi gick in och la ut våra sovsäckar i vardagsrummet istället.

Hoppas oxå på sol. Bra väder är lixom a och o när man ska på fesival.

Festival. Kan inte fatta att JAG ska på fesival. Herregud säger jag. Vad har jag gett mig in pååååå????!! Tur att Hanna ska med. Fast jag hade ju ALDRIG åkt om inte Hanna övertalat. Hoppas jag kommer tacka henne på söndag när vi kommer hem igen!

Men det kommer bli kalas, vi har ju fått tag i ett 6-mannatält som BARA jag & Hanna ska sova i. Så det blir bra! 2 meters takhöjd och 2 rum. Vilka lyxcampare va? ;)

Sen har vi ju bunkrat mat oxå.. massa konserver & grejjer. Kommer leva på tonfisk, majs och pasta nästa vecka. Fast vi har ju riskakor oxå, det glömde jag. Och makrill i tomatsås såklart. Just det. AHHHHHH!!!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR