Startsidan

2010- sammanfattning

Skrivet:    ·  Allmänt

2010 va ett bra år. Men 2011 kommer bli bättre. Här kommer lite summering av året som gått:

Januari:
Firade världens bästa nyår på Bagaregatan. Det va dressat, uttänkt 3-rätters, champagne & spel. 
Gick vidare på Apollos reseledarutbildning och hade chansen att dra till Grekland, Spanien, Turkiet och säsonga. Men nåt tog emot och jag tackade nej, med huvudet högt.

Februari:
Många mysiga Hellmansfikor och tisdagsmysiga kvällar. Mycket träning. Lite dejter och annat mys.

Mars:
Ser ut ungefär som februari, men lite mer utgångar kanske.

April:
Firade påsk med familjen Wadell- Ekberg, eftersom min va på Azorerna och njöt av solen.
Åkte till mina små skruttungar i Haag. Där spenderades soliga vårdagar med bus och lek. Och kvällarna satt vi på balkongen jag och Linnea, drack vin och pratade till småtimmarna, som bara systrar kan. 
Besökte Gastromässan med pappa och festade loss på vårens första BBQ-party i Harg.

Maj:
Åkte till Örebro med m&p, njöt av en härlig weekend med hotell, spa, bubbel, shopping och middag ute.
Premiärgrillning på Ringvägen. Firade många 25 åringar, bland annat mig själv. Linnis & barnen kom och det va bara världens bästa födelsedag. Släkten kom på dan och tjejerna på kvällen. Italiensk buffé, massa gott vin och lite Tellus på det. Har världens bästa familj och verkligen världens finaste vänner! Underbart!!
Dop för lilskrutten Alexander på Söder i Sthlm. Jättefint!

Juni:
Många fester, mycket grillat och en hel del drinkar.. Är det sommar så är det!! ;)
Midsommarafton. Den absolut bästa ever. Bra folk, bra mat, lite pussar och lagom med allt. Höll igång till framåt 4 sådär.. Precis som det ska va!!

Juli:
Den bästa månaden 2010. Svävade på moln, njöt av varenda sekund och kände mig som världens lyckligaste tjej. Och det va jag nog. Men allt har sin tid. Många turer till Joggan och Femöre. Många pw´s på piren. Underbara sommar!!

Augusti:
Åkte till Halmstad och härliga Tylösand, som alltid. Träffade släkt och njöt på stranden varje dag. Bräna lilla näsan och grillade en hel del.
Karneval och massa fest!
Sen bar det av till Sardinien! För andra året i rad. Kan bli en fin tradition! ;) Vi njöt av undebara stränder, god mat, gott vin, Bacardi på ballen och fluffig glarre. Det är livet, livet på en pinne.
Började skola. Kom in på Lärarprogrammet i Norrköping och på den vägen är det!

September:
Skola, det tog ett tag att komma in i rutinerna, men sen så. Lite plugg, en hel del träning och en del utgångar såklart. Min första praktikvecka på Rosenkällaskolan i en liten etta. Världens mysigaste!!


Oktober:
Mamma fyllde och det blev galej. Mycket trevligt, massa folk och verkligen lyckat!
En hel del plugg.

November:
Skrev min första tenta och klarade den!! Yey!! Årets första besök på Fika, som kommer att bli vinterns hak.
Besökte Hälso & Matmässan i Älvsjö, vilket va himlans trevligt.
Skaffade bloggen och började på allvar spendera många timmar framför datorn. Men hann ändå med det viktigaste; vänner, familj, träning, fest och massa mys.

December:
Min andra praktikvecka i min lila etta. Jättemysigt verkligen. Julpyssel och mer ansvar, advenskonsert och mer självförtroende. Tacokvällar, vin och lite fest. Mycket plugg och mycket träning. Julafton med god mat (massa mat), glögg och julklpappar. Supermys verkligen! Njöt av att inte behöva jobba annandagen och gick ut min fösta juldag! Det va galet!! Nyår spenderades i Råby, även det galet och verkligen super!

Nu ser jag fram emot ett nytt år, med nya möjligheter. Vill passa på att tacka min underbara familj och mina finaste vänner för ett kanon år! Nu kööör vi järnet in i 2011!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR