Startsidan

Sorbet är mums

Skrivet:    ·  Allmänt

- Ska jag hämta dig efter friskis gumman? Så kan vi äta lite tonfiskröra här på Ringis?

Kan man motstå den lyxen? Nope. Johan stog i köket och rörde ihop världens smaskigaste tonfiskröra, massa vitlök och massa sambal. Mmmm. Sen drog han till biljardhallen med grabbarna och vi fick en helkväll bara för oss. När vi lagt lilla Tyris då förstås. Goare unge får man leta efter! Och matglad va bara förnamnet! Hon åt 3 portioner! Bra jobbat lilla skruttan! ;)

Dom har nu ringt två gånger från Långberg. Och jag har tackat nej till två givande heldagar. Men måste man så måste man. Har ju deadline på fredag lixom. Inte mycket att styra då inte.

Mest plugg nu, men idag hann vi med en efterlängtad Hellmansfika oxå. Det måste man bara hinna. Sandra och jag i hörnan. Det är vår hörna det! Träningen skippar jag inte heller. Hur mycket plugg man än har så är träningen given. Man orkar ju sjukt mycket mer då! Skivstångspassen tar verkligen! Körde hårt med brudarna igår. Och idag blev det step. Imorrn kör Hilde igen, så det kan man ju bara inte missa! Har nog lyckats lura med mig Emmsan då oxå. ;)

Sen längtar jag till helgen. Massor. Då blire lyx vill jag lova! ;) Lyx med min gullis.

Nu ska jag unna mig lite sorbet. Det är jag värd.





Mmmm, mangon slår det mesta. Men inte den italienska förstås. Den slår ALLT!
Bilderna är från 2009, första Sardinientrippen med Idan.









Här blandar jag mango och hallonsorbet. Mmmmm.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR