Startsidan

Lärare på riktigt. Nästan.

Skrivet:    ·  Allmänt
Jaha! Då har man haft sitt första vick som lärare då! Ett "check" på det! Gick ju alldeles förträffligt bra. Visst va jag lite nervös när jag halv 8 på torsdagsmorgonen gick genom stan mot Långbergsskolan.

Fick egen nyckel, lite instruktioner och en snabb visning av skolan. Klassrummet va mysigt, ja hela skolan faktiskt. Och lärarna va trevliga och otroligt gulliga mot mig. Kände mig trygg. Dagen började med en kort samling, sedan julgransplundring i gympasaken. Åh, man kommer verkligen ihåg hur det va!! Sedan lite svenska, lunch, matte och musik. Det gick verkligen bra och det kändes verkligen som om jag va lärare på riktigt och det där va min klass, mitt klassrum och mina kollegor! ;) Hoppas det blir fler gånger, för man växte verkligen. Nostalgi, så små vi va dåå!!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR