Startsidan

Vit helg är uppskattat!

Skrivet:    ·  Allmänt

Tog en vit helg den här helgen. Det kan starkt rekommenderas allså.
Känns som jag varit ute ganska många helger och det va dax lixom. För mycket alkohol och för sena kvällar. Då måste man ta ett brejk. Skönt va det, sååå skönt.

Inledde helgen med ett härligt fredagspass med fina Angelica. Bästa passet och bästa musiken. Man kan göra HUR många sit-up´s som helst till "Gubben i lådan". Musiken gör allt!

Sen blev det fredagsmys hos m&p, god mat och en ny Beck. Levande begravd. Bra skit.



Sen jobb och så efterlängtat mys med bästa Forsberg. Middag och en massa updates, prat, skvaller och babymys. Ronjis är världens goaste lilla tjej. Min favvo! ;)
Blev ingen film, hade för mycket att prata om helt enkelt!

Söndagen har bestått av plugg. Engelska artikeln är nu helt översatt! Check! Så nu tar jag söndag och myser vidare hos mamma & pappa. Mamma åkte just iväg på friskis och jag ska börja kirra mat nu.
Marockansk gryta med couscous! Gott va? ;)

Sa jag förresten att jag bokat nu?! Den 18 mars åker jag till Haaaag!! Underbart!! Äntligen ska jag mysa med Linnis och busispojkarna! Längtar massor!

Hoppas ni haft en lika sköön helg som jag! Puss på er fina!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR