Startsidan

Så va det lördag & inflyttningsferre!

Skrivet:    ·  Allmänt
Så blev det lördag och jobb. Det va en riktigt bra jobblördag. Hade typ ALLA mina stammisar inne. Och ALLA sa dom att jag saknades, att dom undrat sååå var jag hållit hus. Gulliga kunder. Sånt värmer verkligen!

Sen blev det inflyttningsferre dårå. Skulle egentligen firat fina Amandis i Sthlm, men det kändes lite tight med jobb & så. Så vi bestämde att vi skulle åka upp en helg när alla är helt lediga. Hoppas dom hade en galetbra kväll allafall. Söta Amanda.

Jo men visst. Fest blev det allt. Först lite mat hos Hanna, med Foppa och Hanna. Kycklingwok och tagliatelle. Mums. Sen blev det fullt hus hos Tim med massa drinkar, shake, dans och ja... ni vet! ;) Bra kväll!

Men krogen.. jag vet inte vad jag ska säga. Har ju haft några lugna helger nu, så kände att det lixom va dax. Men VAR ska man gå ut?! På CD´s känner jag mig ung och gillar inte att 45-taggare stöter på mig. Tellus då? Ja, där BRUKAR vi ju ha galetkul!! Men i lördags vette tusan allså. Bara ungt folk och vi fick lite lätt PANIK när vi faktiskt kände oss gamla. Jo, det är sant. PANIK!!! Det här måste vi komma på en lösning på allså. Det går bara inte.

Aja, GALETBRA inflyttningsfest allafall! Här kommer lite pics!










DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR