Startsidan

Fredag, flytt och satc

Skrivet:    ·  Allmänt
Min praktik har varit så himla bra. Min lektion gick hur bra som helst och jag fick toppenbra feedback av min handledare! Det känns som om jag växer och verkligen lär mig någonting för varje praktikperiod. Känns bra! Sen har jag ju fått världens mysigate klass oxå. Har fått massor av kramar, alla-hjärtans-dagkort och annat gulligt under veckan! ;)

Så blrv det fredag. Sista dagen för den här gången, kändes lite sorgligt faktiskt. Kom hem ganska tidigt och sen blev det städning, flyttning och uppackning hos Hanna! Nya huset kommer bli såå bra när allt är i ordning. Badrummet gillas, inte fel med yaccuci allså. Golvvärmen i sovrummet är inte heller fel. ;)

Sen kom lite mer folk, suchi beställdes och det flyttades grejjer som på räls. I kylan. Om jag ska flytta nån gång ska jag allafall se till att flytta på sommarn. Sjukt kallt va det!! När gänget började dricka så åkte jag hem till soffan. Skönt! Kände inte för fest alls, har nog blivit lite för mycket av det goda där ett tag.. Blev ju stammis på Tellus för tusan!! Så en lugn helg är inte fel. Soffhäng framför SATS. Bästa!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR