Startsidan

Torsdag 1 december

Skrivet:    ·  Allmänt

Lång dag idag.

Det börjar med att man tror att det är mitt i natten när klockan ringer 06.50 och det känns som man nyss somnat. Man skulle kunna göra allt, verkligen allt, för att få ligga kvar. Somna om och vakna utvilad.

Jag tror ni vet vad jag menar.

Sen rullar tiden på, men efter lunch (barnen äter 10.45) går tiden snigelfart. Man tittar på klockan varje kvart och hoppas att det gått en timme. Minst. 

Men äntligen blev klockan två och barnen gick hem för dagen. Jag också.
 Trött som bara den. Tog mig allafall till friskis och körde ett riktigt utmanar-pass. Inte riktigt rätt dag för det kanske, men det gick. Allt går med lite vilja. Skulle middagsmyst hos Ida ikväll. Men allså, ibland säger kroppen ifrån.. Hur gärna jag än ville så orkade jag bara inte. TUR att vi bokat måndag!

Blir en lugn hemmakväll i soffan. Ska äta lite och kolla Bonde från igår. Somnar nog innan 10.







Just duchat och kollat julkalendern. Rätt mysig faktiskt. Känns som en julkalender som både mammor, pappor och barn kan tycka om. Lite läskig för de allra minsta, men bra. Jag gillar den.



Nu ska jag fixa lite mat. Ha en mysig kväll i soffan! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR