Startsidan

Stressfri kväll

Skrivet:    ·  Allmänt

En eftermiddagsfika med Sandra va välbehövligt och jättemysigt. Vi hade en del att gå igenom och det va verkligen en bra fika. Tack vännen.

Skippade träningen och tog en pw runt Ringis istället. I regnet. Men det va faktiskt bara skönt. Sen har jag haft en skön kväll och bara pysslat om mig själv. Det behövs ibland. La i lite färg i håret, rakade benen, målade naglarna.. Sånt man inte hinner annars. Så värt.








Satte på Anna Skipper och fastande. Brukar kännas som varje program ser precis likadant ut, men kvällens program skiljde sig från de andra. Tjejen som va med hade ingen övervikt. Hon va smal, tränad och snygg och hennes problem handlade inte om att försöka gå ner i vikt eller arbeta bort ett sötsug.

Tvärtom.

Hon ville få hjälp med att tänka i sunda matbanor. Att inte tänka allt i kalorier och faktiskt våga unna sig av livets goda. Mat, tankar kring mat, stress och viktfokus kan vara minst lika jobbigt som en övervikt.

I slutändan handlar allt om hur man mår inuti. En stressad kropp är en osund kropp. Därför tog jag en stressfri kväll och passade på att ta hand om mig själv. För det är jag värd.

Hur vill du att din kropp ska må?

Du och bara du är det viktigaste i ditt liv.



Det här är avkopplning på högsta nivå. Sätt er skönt, blunda och be nån killa dig i håret.. Kvällen är gjord.

Puss på er mina fina.

 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR