Startsidan

Just do it

Skrivet:    ·  Allmänt

Nu ligger jag i soffan och har just ätit. Trött som tusan.

Skivstången gick okej. Hade hoppats kunna ge lite mer, men jag va trött.. och det märks. Även på träningen.

Den här veckan ska jag spinna minst 15 minuter efter varje pass. För att verkligen känna mig slut och för att känna att träningen fortfarande ger. När man kör samma pass varje vecka, behöver man en utmaning då & då.
Så oavsett hur trött jag är.. ska jag bara köööra. Och det gjorde jag! ;)




Fick faktiskt sovis imorrn. Har fått så mycket beröm och positiv kritik av både min handledare och även andra lärare på skolan. Det värmer. Verkligen jätteskoj.

Fick frågan om att vicka en vecka efter jul i ettan. En hel vecka. Och det är positivt bara att jag blev tillfrågad. Det är många som vill vicka och ofta inga problem att få folk, även om det skulle va i sista minuten.

Stort tack till alla fina på Långberg! Jag lär mig otroligt mycket för varje dag och ni är verkligen underbara!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR