Startsidan

Lördag

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredagen va grym & lördagen skulle inte bli mycket sämre. Tog en lång sovmorgon (kroppen vill vila), sen lite pyssel hemma, dammsög & så. När det är strandenväder skjuter man på allt sånt. Det är lixom inte värt att gå in & fixa med sånt när solen skiner. Så mitt hem har sett ut som ett bombnedslag senaste veckan. Men nu så. Sen tog jag bilen ut till Cattis. Först lite födelsedagsfest med kräftor & trevligt sällskap i trädgården. ´Hon hade fixat så fint, Cattis. Donat & gjort egna pizzor, sallad, bröd.. Ja, det mesta.



Fina Cattis & Adrian.

Vid halv 9 tog jag bilen in till stan. Skulle möta upp tjejerna hos Foppa. Va där en stund, sippade på en jordgubbsdrink, sen tog vi taxi till Hanna. Tur att alla hade pengar på kontot & inte glömt kontokortet & sådär. Tur att kvällen började som ett kaos. Men det blev bra tillslut. Jojomen! ;)

Cd´s ikväll igen. Bra val den här gången oxå. Mycket folk! Träffade finisar & kramades en del. Sen blev det efterfest, jodå. Nära & bra. Iskall kapten gick ner. Lite balkonghäng & så. Sen skulle vi tydligen vidare på en annan fest. Ja. varför inte. Kom hem efter 5 nån gång. Ja, precis som det ska va!

Nu har ni fått lite updates från helgen! Måste kila, ska över till Foppa & baka äppelpaj tänkte jag. Puss på er!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR