Startsidan

Hellmansmys.

Skrivet:    ·  Allmänt
Vaknade 09.00 av telefonen. Passade på att ringa lite lägenhetssamtal & somnade sen om.

11.30 vaknade jag igen! Ja, men dåså. Sovit i över 12 timmar. Så bra då. Ska man känna sig utvilad då? Borde känna sig utvilad allafall. Tog en pw & handlade lite på hemvägen. Blir en hel del på Tempo nu när Hemköp stängt. Har man bil kan man ju ta nåt bättre, men nu när mamsen jobbar igen får man hålla tillgoda med hojjen.

Mötte upp Elin vid Hellmans & så blev det en höstfika tillslut. En mysig höstfika ute. Det gillas. Verkligen glad att vi ses igen, vi är så lika, tänker så lika & känner varann rätt bra vid det här laget.

Planerar en tripp till Götet i september/oktober. Åh, längtar massor!! Fina fina Elin.



Sen blev det svettig Friskis & så middag med mamma. I soffan framför tvn. Alltid lika mysigt. Bästa bästa mamma! Nu ska jag ringa lite innan det är sovdax.

Upp halv 8 imorrn, skola 10-14. Rollspel. Vad nu det betyder? Spännande värre! Sen ska gruppen ut på exkursion till Kolmården. Jojomen. Inte mitt bästa kanske, men obligatoriskt. Sussa sött mina fina & kom ihåg att ni är fantastiska!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR