Startsidan

Helg.. igen.

Skrivet:    ·  Allmänt

Efter en heldag på jobbet, blev det pw. Gick långt. Med Hanna i lurarna kan man gå hur långt som helst! Bästa Hanna! Sen blev det italienskt & gårdagens BB-avsnitt. Bra skit.

Färsk pasta med spenat. Mmmm.



Imorrn ärt det fredag. Tiden går verkligen sjukt snabbt. Helgen känns oplanerad, men ändå inte.
Är väl inte så pepp gissar jag. Känns sådär, bara längtar till måndag just nu.
NÄR händer det lixom? Att man längtar till en måndag!? Inte ofta, men just nu gör jag det. Jättemycket.

Nu ska jag snart sova, orkar nog inte hela BB ikväll. Får ta resten sen. Imorrn är det skola, en fjuttig lektion. Hur nödvändigt kan det vaaaa? Aja, vi åker allafall. Duktiga vi.
Sen ner på stan en sväng, kolla bikini & ladda om det skulle bli lite galet i helgen allafall.. Man måste ju va redo! ;)
För övrigt har jag blivit helt såld på vaniljyoghurt. Skulle kunna äta det 3 gånger om dan. Blanda med musli, frukt och lite russin. Sjukt gott!!




Puss & gonatt på er fina!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR