Startsidan

Updates från helgen

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej finingar!
Här kommer lite updates från helgen. Fredagen bestod av mys, soffhäng och vin med Sandy. Efter en heldag i skolan, va man ganska slut. Lite väl mycket nu. Uppsats som ska in. Den stressar, nåt sjukt. Har skrivit en hel del, men frågan är om det man tänker rätt. Suck.
Soffhäng, dip och Idol har blivit en fredagstradition och jag gillar. Massor.






Sen blev det lördag och jobb. Det är verkligen bästa tiden att jobba nu, december är mysmånad. Man får slå in paket åt (oftast) glada och goa kunder. Fick fika med Forsberg oxå, inte illa.

På kvällen blev det tacos med Hanna, Kakan, Linn & Magnus hos Forsberg och Ronjis. Men lilla prinsessan sov gärna HELA kvällen. Snäll tjej, jag veeeeet!! Lite poppis och SATC på det. Skööönt soffhäng.

Söndag och teater i Sthlm. Mamma fick biljetter till Stormen på Dramaten, när hon fyllde. Varför åker man inte till Sthlm oftare?! Jag fattar inte. Det är lixom EN timme bort och ändå är man typ aldrig där. Mem jag saknar. Sthlm i mitt hjärta. Alltid. Innan teatern blev det middag på Capri, superbra italiensk restaurang på Östermalm. Bästa maten. Kan verkligen rekommendera!









Mmmm säger jag.
Just det! När vi kom till restaurangen kommer ägaren framspringande till pappa och kramar om honom. Säger att det va länge sen och att han är sååå glad att se oss, hela familjen! Pappa spelar med.. men kan inte förstå vem denne man är. Han har lixom aldrig sett honom förut. Lite komiskt. Jaaa, så vi fick champange till förrätten och slapp betala garderoben. (Eftersom pappa tydligen va en kär gammal vän!) Komiskt va?! ;)

Nu blir det lite glass framför Beck. Puss på er!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR