Startsidan

Updates

Skrivet:    ·  Allmänt

Lite updates nu då.

Torsdag: Skola hela dan. Sen blev det mys hos Hanna. Och mat. Gick förbi Kronis & blev så sjukt sugen på Stinas kyckling. När åt man det sist lixom? Typ 10 år sedan. Så det va dax nu tyckte jag. Köpte med mig en hel Stinas och drog hem till Hanna. Blev klyftisar & sås till. Mmmmmm, sjukt gott!


Sen det sista finliret med uppsatsen.. och så DONE!! Inskickad & klar nu, fatta skööönt! Nu tar jag jullov, har iof en grej kvar. Men i princip har jag tagit lov nu. Och det känns UNDERBART!!

Fredag: Upp 05.45. Alldeles för tidigt. Verkligen. Men en pw senare va jag piggis af. Sen en slirig bilfärd till Norrpan. Usch.
Kom hem runt 2, sen jobb till stängning. Och så julkonsert!! Min fina mamma sjöng bäst. Såklart! Idan & Johan, pappa & Gerd oxå. Mys! Skulle ju haft vin & middag hos mamma Annica ikväll. Hade inte räknat med att hon skulle få vinterkräksjukan då lixom. Så det blev inget. Men fick krama på Idan allafall, sååå länge sen! Och OM man har saknat!!
Åkte hem till m & p istället. Tog med lite Chili nam nam hem & nu är man mättis om man säger så. Phu. Tar ett glas rött & sjunker ner i soffan nu, äntligen fredag!

             



Ha en mysig fredagskväll! Puss på er alla!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR