Startsidan

Från mig till mig

Skrivet:    ·  Allmänt
Sådääär jaaa! Får nog anse mig vara klar med uppsatsen nu. Bra jobbat. Klapp på axeln! Får väl läsa igenom allt imorrn kväll, innan jag skickar in. Det är jullov snart, väldigt snart. Och det ska vi fira! Herregud vad vi ska fira! Vi är värda massa vin. (Det är man väl alltid iof..)

Appropå det. Jag ska nog ge mig själv en liten julklapp snart. En liten iphone 4 tänkte jag. Det är på tiden nu, är det nån som verkligen är i största behov av en liten iphone 4 så är det nog jag. Så det blir min julklapp till mig! Visst låter det bra? Och nu när skolan snart är slut för i år oxå, då är jag ännu mera värd en iphone 4.
Joo, så får det bli. Faaaan va nice!!! Äntligen!!






För övrigt tror jag tomten vet vad jag vill ha. Han brukar ha koll.
Dagens kram går idag till fina Sandra. Du fixar mer än du tror. Och man blir starkare av allt. Hjärta till dig.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR