Startsidan

Det börjar dra ihop sig.

Skrivet:    ·  Allmänt
Julhandling. Träning. Vin & thai med pluggbrudarna. Braa skit såhär på en tisdag! Man borde lyxa mer allså. Lite vin på vardagar och sådär.

Ser fram emot en lång & mysig hotellfrulle på Voyage imorrn. Men fina Emmsan. Det blir grejjer det! Sjukt länge sen. Det va ju nästan tradition där ett tag. Jag och Sandra blev nästan stammisar. Men det är aldrig försent.. sån vardagslyx gillar jag.  Bästa frullen, kan jag verkligen rekomendera!

Sådär. Då tar jag jullov nu. Underbaaaart!! Flyttar hem till m&p imorrn. Känns som jag ska stanna flera veckor. Men ska ju hem igen på juldan, för då ska det festas!! Ojojoj. Har ju alltid jobbat annandagen (mellandagsrea på MQ) men i år har jag tagit leeedigt!! Så då ska det skålas! Fast inte lika mycket som i lördags. Fast sen kanske jag flyttar tillbax ett tag. Där kan man slappna av, få lite lagad mat & bara vara.

Puss på er finingar!! Snart är det jul!! ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR