Startsidan

Dååå va det fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredag igen! Underbart.
Adventsmys i kyrkan imorse. Mina ettor är dom finaste!
Sista dan på praktiken för den här gången, åh vad jag kommer sakna dom små liven. Har haft en toppenvecka, verkligen! Tagit mycket eget ansvar & tom fått leda hela lektioner. De ni! ;)

Sen blev det en sväng till solariet & lite shopping. Sport-top, linne & lite annat. Kan tipsa om HM´s sportkollektion. Sitter som smäck!












HM är bra skit.

Sen svettades vi på Stefan, jag & Ida. Skööönt. Och så va det äntligen dax för fredagsmys med Sandy! Som vi har längtat. Äntligen. Lite dip och Idol, massa prat & gos. Bästa fredagen, precis vad vi behövde.



Fina Sandra



Soffmys

Hade visst samma tröja. Samma linne oxå.
Hade visst kollat in samma skinnjacka och testat samma klänning.
Skulle kunna fortsätta, men jag tror ni hajjar. Vi gillar samma helt enkelt! ;)

Nu är det hööög tid för sängen. Nattis från Kungsan! Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR