Startsidan

All I want for X-mas.. is you!

Skrivet:    ·  Allmänt




Dagens Bästa: Telefondejt med min fina Josse. Du är bäst!
Dagens Beroende: Lypsyl & Läkerol. (Det finns ju värre saker..)
Dagens Låt: Visst är dom fina?





Så romantiskt då. Dom är bra fina Agnes & Måns. MQ´s julreklam för några år sedan. Men vad hände med Måns? Han va väl min, om jag inte minns fel? ;) Han är het Måns. Åh, såååå snygg man kan va!

Uppsatsen har gått okej idag, men nu får det va bra för idag. Man blir lätt knäpp i huvudet av allt skrivande.. Ge mig JULLOV nu tack!! Men ingen vila här inte, ska ju gärna tentaplugga på jullovet, kul va? Slipper allafall jobba på annandan för typ FÖRSTA året på.. ja.. 6 år!! Det måste man ju bara fira. Med skumpa, massa skumpa!

Ska jobba på lördag, fick ett extra pass av Mailn. Så nu blir det snart lite mer shopping, det är jag väääärd!!

Egentligen tokförkyld, men måste stepa ändå. Bästa passet ju. Så vi kööör helt enkelt. Kanske träffar fina tjejer då oxå. Nu mellis! Puss dååå!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR